Multumire

Just Dance

      Zilele trecute mă gândeam ce făceam acum un an, ce activitate se arăta la orizont. Am întors filele poveștii vieții mele și , da, coloram! Așa am dat start anului cu îndemnul: ”Colorează anul 2017!” Și se împlinește un an de când am ales să scriu pe blog ce mă inspiră și cum creez! Mulțumesc tuturor pentru încredere și încurajări! 

IMG_20180130_142622.jpg
Puzzle A&A! O idee faină de creație!

Ce să vezi? Ce să crezi? Anul 2018 l-am întâmpinat în pași de dans în doi (împreună cu soțul meu). Distracție maximă de început de an!

Nu credeam vreodată că o să agreez jocurile pe calculator, playstation, nintendo switch dacă făceam pariu cu cineva pe tema jocuri, sigur pierdeam. Fascinant! Bineînțeles că sunt selectivă la jocuri (am câteva în portofoliu jucate:))- ex: Until dawn, Hidden Agenda, SuperMario Odyssey, Bound, Hidden object games, GuitarHero etc). Nu îmi imaginam că îți pot oferi o stare de bine extraordinară. Poate că a contribuit și faptul că îmi împart viața cu un pasionat de jocuri pe calculator ( se joacă, vorbește cu pasiune de topic-uri de gameri, lucrează, se dedică). 

Încetul cu încetul ”nu-ul” meu s-a transformat în ” hai să văd cum e”. Nu m-am lăsat impresionată din prima, dar a doua seară m-am trezit că îmi pun jocul pe nintendo switch:)). Am acceptat că poate fi un mod de a petrece timpul și altfel,  câteva ore. E mult până concretizezi o acțiune, dar și când se întâmplă te lași condus de val și parcă e altceva. Te simți diferit. 

Să revin la jocul mișcării 2018: Just Dance! Interesant este că îmi propusesem să dansez anul acesta și pot spune că s-a materializat extrem de repede dorința. Mai jos aveți  filmulețe de prezentare -jucate de mine:

 

Există peste 300 de melodii care pot fi dansate: rock, pop-dance, latino, for kids, old music, etc. Varianta noastră de joc este pe  Nintendo Switch. Ai posibilitatea să joci online cu alți playeri, să te concurezi cu ei pe o melodie, să câștigi puncte, să îți personalizezi avatarul. Ideea jocului este de a copia cât mai bine mișcările afișate pe ecran, așa primești steluțe aurii și poți fii Superstar. E distractiv! Realizez că învățăm pași noi de dans și sunt chiar curioasă cum o să îi punem în practică la petreceri:))!

Recomand cu drag, este o stare ce merită trăită!

O scurtă prezentare a modului de joc:

Sursa: Youtube

Aștept să îmi scrieți! Voi ce jocuri jucați sau cum vă petreceți timpul prin distracție?

Sunt și iubitoare de boardgames. Aștept sugestii, păreri, recomandări!

sdr
Pe data viitoare! Byeee!

bufnița creativă

Leave a comment